[REGULAMIN] Serwer Minecraft Survival + Gildie
#1
§ 1. Zasady ogólne

1.1. Rejestracja na serwerze mc.rwars.pl jest równoznaczna z przeczytaniem oraz zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.
1.2. Administrator techniczny może zmienić treść regulaminu bez podania przyczyny.
1.3. Każdy użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania niniejszego regulaminu. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od jego przestrzegania.
1.4. Złamanie któregokolwiek punktu regulaminu może wiązać się z nałożeniem kary na użytkownika.

§ 2. Rejestracja oraz konta użytkownika

2.1. Nick nie może zawierać słów (lub ich odmian) wulgarnych, obraźliwych, reklamujących inne strony lub serwery, rasistowskich lub nawiązujących do pornografii. Osoby posiadające taki nick mogą być poproszeni o jego zmianę, lub konta ich zostaną zablokowane/usunięte.
2.2. Każdy użytkownik może posiadać jedno aktywnie grające konto.
2.3. Zakazuje się tworzenia dodatkowych kont, mających na celu zyskanie przewagi nad pozostałymi graczami.
2.4. Jeżeli użytkownik chce zmienić swój nick, a na jego koncie są ostrzeżenia, musi ten fakt zgłosić do właściciela.
2.5. Zakazuje się tworzenia kont w celu podszywania/wyśmiewania użytkowników.

2.6. Zakazuje się tworzenia nowych kont w przypadku posiadania jakiejkolwiek kary na poprzednim.
2.7. W przypadku wielokrotnego przyjmowania do gildii tej samej osoby, która otrzymała karę zablokowania konta na stałe, karę może otrzymać osoba zapraszająca lub cała gildia.
2.8. W przypadku otrzymania 2 blokad za omijanie bana (OB), zablokowane zostaje całe IP.
2.9. Maksymalna liczba zmian w miesiącu wynosi 2, dotyczy punktu 2.4

§ 3. Chat ogólny oraz globalny gildii

3.1. Zakazuje się używania wulgaryzmów w godzinach 6-24(Słowo, które jest uznawane za wulgaryzm powinno być "zakryte" przynajmniej w 30%.)
3.2. Zakazuje się obrażania, prowokowania, celowego zaczepiania innych użytkowników.
3.3. Maksymalna ilość wiadomości jedna pod drugą pisana przez jednego użytkownika wynosi 4. 

3.4. Zakazuje się pisania wielokrotnie tej samej lub podobnej wiadomości, w krótkich odstępach czasu. 
3.5. Zakaz floodowania na chacie.*
3.6. Próba omijania limitu wiadomości np. poprzez wykorzystanie znajomych/gildii jest traktowane tak samo jakby pisała to jedna osoba(Karę otrzymują wszyscy).
3.7. Jeżeli dwie osoby prowadzą konwersację na chacie ogólnym, mogą zostać poproszeni przez moderację na przejście na /msg – w wypadku odmowy, może zostać nałożona na nich kara za spam.
3.8. Na chacie obowiązuje całkowity zakaz reklamowania, zachęcania na przejście na inne serwery zarówno głosowe(TS3) jak i serwerów Minecraft, które nie należą do rwars.pl. Aktualnie nie dotyczy serwerów Discorda.
3.9. Moderator ma prawo dać kick/mute na 15 minut za przeszkadzanie, irytację, spamowanie im na PW.
3.10. Podczas trwania administracyjnych eventów na chacie zakazuje się używania koloru czerwonego oraz zielonego.

3.11. Zakazuje się używania skrótów mogących zostać odebranych jako prowokacyjne lub obraźliwe.
(!)3.12. Zakazuje się podszywania pod innych użytkowników/administrację.

§ 4. Prywatne wiadomości oraz Chat własnej i sojuszniczych gildii

4.1. Zakazuje się podszywania pod innych użytkowników/administrację.
4.2. Zakazuje się reklamowania, zachęcania na przejście na inne serwery zarówno głosowe(TS3) jak i serwerów Minecraft, które nie należą do rwars.pl. Aktualnie nie dotyczy serwerów Discorda.
4.3. Administracja ma wgląd do PW tylko w szczególnych przypadkach, nie jest ono nadzorowane pod względem punktów w paragrafie trzecim.
4.4. Moderator może nałożyć karę w przypadku otrzymywania obraźliwych wiadomości.

§ 5. Zwierzaki

5.1. Nazwa zwierzaka nie może być wulgarna, obraźliwa, reklamująca inne strony lub serwery, rasistowska lub nawiązująca do pornografii.
5.2. Zakaz specjalnego bugowania zwierzaków w celu zyskania przewagi.
5.3. Zwierzaki przyprowadzone i zostawione(wypuszczone) na spawnie zostaną usunięte.

§ 6. Client

6.1. Zakaz instalowania wszelkiego rodzaju modyfikacji, wspomagaczy ułatwiających oraz/lub dających przewagę nad innymi graczami.
6.2. Administracja ma prawo dać Ci kick w przypadku używania nieodpowiedniego clienta. (Bez włączenia jakiegokolwiek cheatu)
6.3. Zakaz używania texturpacków pokazujących rudy albo dających przewagę nad innymi graczami.
6.4. Każdy serwer ma przedstawioną zalecaną wersję clienta, administracja nie odpowiada za błędne wyświetlanie się niektórych elementów na innych wersjach.

§ 7. Ekwipunek oraz wymiany

7.1. Na serwerze mogą odbyć się restarty, w takim przypadku gracze nie otrzymują żadnych rekompensat.
7.2. Oszukiwanie podczas wymian, przy zakupie lub sprzedaży są dozwolone.
7.3. Administracja nie ma obowiązku oddawać przedmiotów w przypadku błędu po stronie serwera.
7.4. Administracja usuwa ekwipunek w momencie otrzymania blokady permanentnej za używanie wspomagaczy.
7.5. Po otrzymaniu blokady permanentnej punkty gracza są resetowane do 1000, oraz usuwane wszystkie zabójstwa.
7.6. Zakazuje się proszenia administracji o przedmioty, teleportację, unbany etc.

§ 8. Postacie i budowle

8.1. Zakazuje się zostawiania postaci na automatycznym łowieniu (Chyba, że jesteśmy przy komputerze i jesteśmy w stanie odpisać administratorowi)
8.2. Zakazuje się omijania systemu AFK.
8.3. Skiny nie mogą być wulgarne, obraźliwe dla innych, rasistowskie, nawiązujące do pornografii lub niespójne z polskim prawem
8.4. Budowle nie mogą być wulgarne lub propagujące nazizm.
8.5. Gracz świadomie wykorzystujący błąd serwera lub gry, może zostać ukarany. Za zgłoszenie błędu może zostać przyznana nagroda w zależności od stopnia zagrożenia owego błędu.

8.6. Maszyny, które powodują lagi - spadki TPS, zostaną usunięte a osoby je tworzące zablokowane.

§ 9. Sprawdzanie

9.1. Administrator ma prawo na sprawdzenie każdego gracza.
9.2. Podczas sprawdzania gracz nie może opuścić serwera.
9.3. W momencie sprawdzania użytkownik musi posiadać komunikator głosowy - TS3 oraz TeamViewer
9.4. W przypadku braku współpracy użytkownik zostaje zablokowany.
9.5. Ekwipunek gracza (oraz punkty) są resetowany w momencie przyznania się, wykrycia cheatów, wyjścia z serwera lub braku współpracy.
9.6. Osoba grająca na serwerze wyraża zgodę na nagrywanie etapu sprawdzania w celu dokumentacji ewentualnej kary.
9.7. Wszystkie nagrania są usuwane po upływie 3 dni.

§ 10. Pozostałe zasady

(!)10.1. Nazwa gildii nie może zawierać słów wulgarnych, obraźliwych, reklamujących inne strony lub serwery, rasistowskich lub nawiązujących do pornografii
(!)10.2. Zakazuje się tworzenia tabliczek reklamujących inne serwery minecraft lub teamspeak.
§ 11. Postanowienia końcowe

11.1. Wszystkie kwestie, które nie zostały poruszone w regulaminie będą rozpatrywane w sposób indywidualny przez administrację rwars.pl
11.2. Administracja ma prawo do zmiany regulaminu w każdej chwili.






*Co traktujemy jako flood?
To było najczęstszym problemem, jago flood traktowane jest wielokrotne (15+) użycie jednego znaku/ciągu znaków w wypowiedzi. Przykłady:
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD - flood - ostrzeżenie/mute/warn
X DDDDDDDDDDD - brak reakcji
Ala ma kota i razem z nim gra na rwaaaaaaaaaaaaars.pl - brak reakcji
aaaallllaaaaaaaaaaa maaaaaaaaaa kotaaaaaaaaa - flood
hahahahaha - brak reakcji
hahahahahahahahhahahahahahaah - flood (Nikt nie będzie liczył czy jest użyte 14 czy 15 razy tylko nie wygląda to zbyt ładnie, dlatego nałożona zostaje kara.)
iiiiiiiiiiiiiiii - brak reakcji/flood (w tym przypadku pomimo użycia wielokrotnie jednego znaku nie wygląda to tak źle jak w przypadku "a", dlatego kara nie musi zostać nałożona.)
aaaaaaaaaaaaaaaaa - flood


Każdy moderator zamiast ostrzeżenia, może nałożyć również wyciszenie, wyrzucenie lub tymczasowe zablokowanie.
Regulamin obowiązuje od 07.06.2020

(!) Obowiązuje od 26.06
#2
Dodano punkty 2.9, obowiązujący od 14.06
#3
#Aktualizacja
Dodano punkty, które są oznaczone (!)
3.12, 10.1, 10.2


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości